piątek, 19 stycznia 2018

46. Ścięłam 50cm włosów *Rosegal, Zaful*

Pierwszy post w nowym roku! Troszkę mnie tu nie było, ale wracam z wielkimi zmianami. Mianowicie jak możecie się domyśleć, ścięłam włosy. Ale nie tylko końcówki, aż 50cm. Ostatnio tak krótkie włosy miałam w zerówce :p Na początku nie mogłam się do siebie przyzwyczaić, ale już czuję się w nich świetnie. Dużo osób mnie pyta po co? Czy dobrze się tak czuje? Właściwie jest to tysiąc razy wygodniejsze niż długie włosy. Bardzo mi się podoba i taka zmiana jest u mnie na plus.
Nigdy nie lubiłam monotonności, a długie włosy mi się już dawno znudziły. Po prostu je sprzedałam. Czy wyglądam lepiej? To tylko kwestia gustu ale najważniejsze jest to, że podobam się sobie samej.
To taki duży krok na nowy rok jak i na wkroczenie w Liceum. Resztę zostawiam za sobą.

 Co myślicie? Czy wy macie jakieś duże postanowienia na nowy rok?





Mam też dla was super kody promocyjne z takich sklepów jak Rosegal oraz Zaful. Na pewno znajdziecie tam coś dla siebie.




Polecam każdemu przejrzeć ich strony:


28 komentarzy:

  1. Wow, odważna zmiana, brawo! :) Wyglądasz pięknie i kobieco!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają krótkie fryzura a sama mam już dość długie włosy i zastanawiam się nad ścięciem. :)
    Ty wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odważnie. Pięknie wyglądasz, chociaż w długich też ślicznie. No cóż ładnemu we wszystkim ładnie. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje najważniejsze, że podobasz się samej sobie, a moim zdaniem w tej fryzurze naprawdę dobrze wyglądasz
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci krótkie włosy! Mam kilka postanowień na 2018r. i mam zamiar je zrealizować ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko widzę dziewczyny o średniej długości włosów, więc podziwiam - mi osobiście nie jest w nich aż tak do twarzy (chociaż też zastanawiałam się nad ich ścięciem), ale Tobie jak widać pasują. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Koliak
    http://www.codziennekontrowersje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, 50 cm to na prawdę sporo!
    Oczywiście pięknie kochana wyglądasz! <3
    Pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za zmiana! :)
    Bardzo spodobała mi się zdjęcie z zimnym ogniem.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie!:) Zmiana jak najbardziej na plus. I najważniejsze, że podobasz się sama sobie:)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! wyglądasz przepięknie w tej krótkiej fryzurce ;) ja nie odważyłabym się na taki krok ;D.
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważnie. krótkie włosy są wielką wygodą i ślicznie w nich wyglądasz :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam odwagę, bo ja bym się nie odważyła :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, podziwiam.
    Ale wyglądasz ślicznie, bardzo Ci pasuje taka fryzura ❤
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz, ja nawet nie pamiętam u siebie aż tak krótkich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow dear you look stunning nice post..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :) Krótkie włosy są teraz w modzie :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w takich włosach. Ja już kilka lat mam bardzo długie i coś czuje, że decyzja o ich ścięciu zbliża się wielkimi krokami :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Też myślę nad sprzedażą włosów, moja koleżanka to zrobiła. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ślicznie ci w tych włosach! Ajj i kocham twoje oczka :D Są piękne

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz w tej Nowej fryzurce😍😘☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podobają takie krótkie włosy :) świetnie wyglądasz :D
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Ci w takich krótkich włoskach :) Mnie korci podobna długość ale nie mam odwagi :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  23. tez potrzebowałam zmian i też ścięłam włosy, ale to jeszcze w starym roku :P
    a warkocz przekazałam na fundację Rak n Roll. Ale ja troszkę tęsknię za długimi :P choć wiem, że i tak odrosną :)
    pozdrawiam
    cherryladyreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że bardzo odważna decyzja ze ścięciem włosów♥ Ale wcale nie gorsza, pasują do Ciebie! Ja bym chyba zwariowała jakbym znowu miała tak drastycznie poturbować swoje włosy, gdyż niestety raz miałam styczność z dużym cięciem. Świetne zdjecia!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie co w tych włosach:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń