wtorek, 10 października 2017

41.Kolejny rok za mną

Tydzień po 16 urodzinach. Rok z perspektywy wieków to bardzo mały okres czasu, wręcz możnaby powiedzieć ze ziarenko piasku na piaszczystej plaży. Dla mnie jednak znaczył bardzo wiele. Dużo się w ciagu tych dni pozmieniało. Nowa szkoła, pierwsza miłość, odnawianie kontaktów, realizowanie postanowień. I choć wiem, że dla niektórych to tylko kolejna świeczka na torcie to osobiście jestem z siebie dumna. Spoglądając gdzie byłam wtedy a gdzie i kim jestem teraz, wiem że nie zmarnowałam tego czasu na marne. Dużo podróżowałam co wiąże się z spelnianiem marzeń. Przetrwałam wiele kłótni co tylko umocniło moje przyjaźnie. Stworzyłam mocną więź z moim chłopakiem przy czym nie zaniedbałam rodziny co jest dla mnie bardzi ważne. I zrealizowałam na prawde wiele genialnych pomysłów.
Podsumowanie roku to świetna sprawa. Spróbujcie zrobić to samo. Przejrzeć zdjęcia sprzed roku, przypomniec sobie z kim sie zadawaliscie kiedys a z kim teraz i zrobić mała liste sukcesów i porażek. Będziecie wiedzieć wtedy co wam wyszło a nad czym musicie troche jeszcze popracować.
Urodziny jako dzień sam w sobie tez był genialny. Z rana siostra, mama i chłopak obudzili mnie z niespodzianka. Wzruszyłam się bo to przekochany gest. Co wiecej mogę powiedzieć? Dziękuję wszystkim osobą które są ze mną w razie potrzeby.




29 komentarzy:

  1. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :* Miałaś przepiękny tort urodzinowy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy birthday my dear!!
    Have a wonderful day and I would like to be your new follower :)
    Would you be mine too? <3

    xoxo
    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Birthday dear.
    Celebration is great, nice photos.
    I am following you, like to follow me back?
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj na takie podsumowanie musiałabym poświęcić kilka dni :) Urodziny mam w listopadzie to może się przygotuję do takiego podsumowania :)
    100 lat! :):*
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem właśnie drugi dzień po swoich 22 urodzinach, ale nie wiem czy jest się czym chwalić bo w końcu się starzeję... :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego! Trochę spóźnione :)
    Jaki ładny miałaś torcik:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa, jaki smakowity torcik <3 wszystkiego najlepszegooo


    nowy post
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/paris-chic-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  10. No i pięknie ;) Najlepszego ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja 16 urodziny obchodzę za dwa dni haha. Miałaś super tort :)
    100 lat
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie gratuluje i życzę Ci wszystkiego najlepszego (troszkę spóźnione, ale szczere ahah!)! Nie żałuj niczego z życia, odkrywaj, kochaj i rob to, co ci sprawia przyjemność!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że korzystasz z życia. No i wszystkiego najlepszego i kolejnych wspaniałych lat :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wszystkiego najlepszego ;) Korzystaj z życia na 100% i nigdy się nie poddawaj!
    Super wygląda twój tort!


    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego kochana ♥

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego, najważniejsze- spełnienia marzeń i zdrowia!

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. spełnienia marzeń! spóźnione ale szczere :D

    zapraszam do siebie https://emiilyrutherford.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny tort. Dobry pomysł z tym podsumowaniem swojego "roku" w urodziny. Ja robię to przeważnie pod koniec roku kalendarzowego.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing photos, dear, so nice and interesting. You have amazing blog dear, and I really like it.
    Maybe follow for follow? I'd love it.
    Let me to know on my blog. Hope you will visit me.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  20. Spełnienia marzeń! Fajnie, że nie zmarnowałaś czasu. Ja muszę przyznać, że gdy patrzę wstecz to trochę mogłam inaczej spędzić "leniwe" dni :P
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Twoje życzenia się spełnią :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! Obyś kolejny rok wykorzystała jeszcze lepiej :)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool! Have a great day!

    New follower! Follow back?
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny tort.
    Ślicznie wyglądasz :)

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. If you need dress, click the link gowns for sale .I can give you a very cheap price.Please contact me.glamchase dresses with detachable skirt reviews

    OdpowiedzUsuń