środa, 28 czerwca 2017

31. Wernisaż

Zawsze lubiłam malować, rysować i w każdy inny sposób tworzyć coś kreatywnego. Mój wujek jest malarzem, stąd właściwie moje zainteresowanie sztuką. Bardzo lubię też robić zdjęcia. Aparat mam dopiero od 2 lat ale był on jak najbardziej trafionym prezentem. Z jego pomocą udało mi się zdobyć wyróżnienie specjalne w wojewódzkim konkursie fotograficznym. Jest to z mojej strony mały sukces.
Poniżej zdjęcie przedstawiające biało-czerwoną flagę Polski w obiektywie.


Czerwiec jednak przyniósł mi więcej sukcesów. Wczoraj razem z moją przyjaciółką z matyldarabiegaphoto blog miałyśmy naszą pierwszą wystawę. Będzie ona dostępna do oglądania w Gdańskim Archipelagu Kultury przez około jeden lub  dwa tygodnie.







15 komentarzy:

  1. Gratuluję piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie! I gratulacje, ja mam za sobą już moje 2 wernisaże :D
    ===
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega gratuluję:) podoba mi się wszystko:) podziw i szacun:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Prace bardzo mi się podobają ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję sukcesów. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! I zazdroszczę talentu! :) Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. To niesamowite :) dla każdego człowieka taka własna wystawa to wielki sukces! moje gratulacje, trzymam kciuki żeby było jeszcze lepiej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratuluję tak dużego sukcesu! Rozwijaj swoją pasję dalej :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca, gratuluję wyróżnienia! Na studiach również dużo rysowałam, malowałam i rzeźbiłam, niestety teraz brakuje mi na to czasu :(
    Pozdrawiam! :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, ciekawy blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Schöne Mädchen, ich weiß, jeder will mehr und mehr schön. Finden Sie ein geeignetes Kleid, jadegowns www abendkleider ballkleider eu reviews es gibt viele Stile, hier sind schöne und elegante Kleid, nicht verpassen oh treffen.

    OdpowiedzUsuń