niedziela, 25 czerwca 2017

30. Festiwal kolorów

23 czerwca czyli najkrótsza noc w roku. Noc świętojańska, którą obchodziłam z bliskimi na festiwalu kolorów. Impreza zaczęła się około 15-16 w Gdańsku, a my byliśmy tam o 17.00. Wszędzie można było dostrzec tłumy pozytywnych osób. Pod sceną dj puszczał muzykę i wszyscy tańczyli. Co kilka metrów mijaliśmy osoby z tabliczkami "free hugs", których oczywiście wyściskaliśmy.



O pełnych godzinach był wyrzut kolorów holi w górę. Efekt tego był niesamowity. Wszyscy, bez wyjątków umazani byli w kolorach!




Pomimo pogody wszyscy świetnie się bawili. Chmury zapowiadały ulewę ale na szczęście udało nam się ją fartem ominąć.






Uwielbiam tego typu imprezy, kocham tańczyć i się dobrze bawić, atmosfera tam była nieziemska, wszyscy chodzili z uśmiechami na twarzy i to powodowało, że samemu nawet bez powodu chciało się uśmiechać. Każdemu polecam tego typu festiwale, jest to świetna zabawa, a ze znajomymi jeszcze lepsza.


9 komentarzy:

  1. fantastyczne zdjęcia, przyjemna relacja :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że świetnie spędziłaś czas. :) Ten festiwal to naprawdę coś wspaniałego. ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten festiwal dopiero będzie 2 lipca :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam wtedy na festiwalu. Było świetnie! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, takie pozytywne. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o tym słyszałam ale nigdy nie byłam. Mega pozytywne zdjęcia! ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia! <3
    Nigdy nie byłam na festiwalu kolorów, ale może wkrótce się wybiorę. Świetnie spędziłaś czas!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki festiwal to coś wspaniałego!! :)
    Zdjęcia genialne <3
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, glamchase bridesmaid dresses uk latte reviews there are many styles, here are beautiful and elegant dress,glamchase gold prom dress uk reviews do not miss oh meet.If you need dress,glamchase pearsons dresses reviews I can give you a very cheap price.

    OdpowiedzUsuń