wtorek, 13 czerwca 2017

26. Stephen King vol2

Rok temu dodałam pierwszy post na temat książek mojego ulubionego autora - Stephena Kinga. Z biegiem czasu moja kolekcja się nieco powiększyła, z kilku książek do kilkunastu. Przez ten czas co minął od ostatniego posta coraz chętniej czytam książki, wiele powieści wpadło w moje ręce, ale nie ukrywam, że wszystkich nie udało mi się jeszcze przeczytać, ale przeczytanie ich jest moim celem na najbliższy czas. Każdemu wielbicielowi thrillerów i horrorów polecam jego twórczość. Poniżej książki, które udało mi się nabyć w ciągu roku i cytaty, które przykuły moją uwagę.


  • To nie jest iluzja, ty mały, głupi chłopcze, to wieczność. Moja wieczność i właśnie się w niej gubisz.

  • Jeżeli istnieje dziesięć tysięcy średniowiecznych wieśniaków, stwarzających wampiry, dzięki swojej wierze w ich istnienie może trafić się jeden - prawdopodobnie dziecko - który wyobrazi sobie, że najlepszym środkiem do ich zabicia będzie osikowy kołek. Ale kołek to tylko zwykły kawałek drewna. To umysł jest młotkiem, który wbija kołek w serce potwora.


  • Zapadła cisza, zakłócona tylko szumem wiatru. Przybierał na sile.
  • Obudził się gwałtownie, bijąc powietrze rękami i próbując odegnać od siebie tę potworną wizję.


  • Jednak nawet najbardziej szalona myśl może opętać człowieka, jeśli jest samotny, zrozpaczony i ktoś na okrągło mu o niej przypomina.
  • Na pana miejscu byłbym ostrożny. niech pan pamięta, to przychodzi jako dziecko.
  • Teraz policzę wstecz do zera i jeśli go nie znajdę, naprawdę zwrócę.


  • W blasku życia zawsze towarzyszą nam cienie śmierci.

  • każda powieść stanowi przyznanie się do winy kogoś, kto absolutnie niczego złego nie popełnił

  • Karty przeszłości każdy tasuje, jak mu pasuje

  • Masz styl i masz klasę, zostań moim przydupasem


14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jego twórczości i mam nadzieję, że uda mi się przeczytać jakąś jego książkę :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze pisząc, akurat tych książek nie czytałam :) Za to uwielbiam Nirvanę!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ja sie boje takich ksiazek, raz czytałam tylko horror i potem postanowiłam juz do tego nie wracać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym je wszystkie! rewelacja jestem pełna podziwu
    za twój wielki zbiór książek :) najbardziej ciekawi mnie "To"
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to jeszcze żadnej książki od niego nie czytałam, ale mam w planie :)
    Masz naprawdę świetny blog :D

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stephen King to chyba mój ulubiony autor! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam sięgnąć po jedną z jego książek, ale liczba stron mnie odstraszyła :/ Teraz już wakacje, więc może uda mi się coś przeczytać :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej książki tego autora :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o tych książkach. W wolnej chwili być może skuszę się na ich przeczytanie ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham wszystkie ksiazki kinga! to byly pierwsze krimnaly/horrory jakie czytalam :)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  13. No matter if you have chosen the right dress jadegown cheap party dresses bulk reviews for your event or simply have an inquiry about our collections or retailers, jadegown cheap plus size aus reviews please do not hesitate to contact our team. jadegown cheap party wear gowns reviews

    OdpowiedzUsuń