czwartek, 22 czerwca 2017

29. Nadeszły...

A wiec nadeszły, tak, wszyscy wiecie o czym mówię... wakacje. Tak długo na nie czekaliśmy, ale w końcu są. Osobiście, bardzo wyczekiwałam tych wakacji, bo czeka mnie mnóstwo wyjazdów, ale to czego najbardziej nie mogę się doczekać to wyjazd do Włoszech. Bardzo jestem ciekawa tamtejszej kultury i oczywiście wszystkiego co tam się znajduje. Zabudowa, widoki, plaże, wszystko na zdjęciach wygląda tam jak z bajki, a teraz będę mieć okazje sama robić tam te zdjęcia. Gimnazjum już za mną, a ja skończyłam jako jego absolwentka, cieszę się, że pewien etap mam już za sobą, teraz wszyscy możemy wypoczywać, życzę każdemu udanych wakacji, pamiętajcie by spędzać je aktywnie, z rodzina, ze znajomymi, szczęśliwie.






Ale pod koniec wakacji czeka mnie tez taki wyjazd na który bardzo czekam, mówię tu o wyjeździe do Norwegii. Nigdy tam nie byłam i nie jestem pewna czego mogę się tam spodziewać w lato, ale wiem ze będzie tam świetnie, kocham zwiedzać, poznawać i podziwiać, a to wszystko można robić podczas wyjazdu do innych państw. Moim marzeniem jest zwiedzić mnóstwo innych państw, ale najważniejszym jest Francja, a dokładnie Paryż, od małego byłam zakochana w tym mieście, nie mogę się doczekać by w przyszłości tam pojechać z moim chłopakiem, a pojadę na pewno.

Ten post jest zasługą mojego chłopaka za co bardzo mu dziękuję <3

piosenka dnia:Axwell /\ Ingrosso - More Than You Know

24 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    Dla mnie wakacje zaczną się w poniedziałek, gdy napiszę ostatni egzamin.
    Obserwuję. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym urokiem Twojej stylizacji :)pozdrawiam Renata

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz w planach same super wycieczki! :D Mam nadzieję, że wrzucisz fajne zdjęcia tego, co zwiedzałaś :D
    podoba mi się stylizacja, jesteś urocza *.*
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam wakacji, skończyłam już szkołę a co za tym idzie pracuję i będę mieć tylko 2 tyg urlopu :D ale to mi nie przeszkadza i tak mam zamiar super spędzić lato :) wyglądasz zjawiskowo <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaa, zazdroszczę tego wyjazdu do Włoch! Mam nadzieję, że będziesz się tam genialnie bawić a co najważniejsze - dużo zwiedzisz! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj też oficjalnie zakończyłam gimnazjum :)
    Udanych wakacji!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu :) Ja również dzisiaj pożegnałam gimnazjum :((
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że planujesz spędzić czas we Włoszech. Mam nadzieję, iż napiszesz jakiś post o tej tematyce. Osobiście Włochy wspominam bardzo miło, aż tęsknię za panującą tam tradycją no i włoską kuchnią. :D Udanych wakacji!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tam najnowszy post, w którym zabieram do bajkowego zamku.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zakonczylam dzisiaj 1 liceum :D ach i nareszcie te wakacje! tak sie nie moglam doczekac, chociaz u mnie pogoda niezbyt jest ;/

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz ;), super plany.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, a w twoich włosach się zakochałam! Cudowne są :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka. Mam podobne buty i są świetne :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja :)
    Wycieczki do innych państw to świetne doświadczenie, oczywiście liczę na posty związane z wyjazdami.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie i kobieco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie i klasycznie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja , lubię taką klasykę :)
    Życzę Ci również spokojnych , miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    super wyglądasz :)

    i spełnienia wszystkich planów wakacyjnych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci zatem miłych wyjazdów :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna sukienka! <3
    Pozdrawiam !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz:d
    Śliczne masz włoski :D Zazdroszczę wyjazdu :D

    Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tego typu sukienki, sama mam jedną, niebieską :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Only the most beautiful dresses jadegownshop vintage gala dress uk reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.
    http://www.jadegownshop.co.uk

    OdpowiedzUsuń