poniedziałek, 12 czerwca 2017

25. Wakacje

Już po wystawieniu ocen i spokojnie mogę zagłebić sie w temat wakacji. Pomimo deszczu za oknem, myślami jestem już we Włoszech. Tam właśnie wybieram się już za miesiąc. Resztę wakacji spędzę na wsi, tylko pod koniec sierpnia wyjeżdżam na fiordy do Norwegii :) W tamtym roku wypisałam listę wakacyjną, teraz też jej nie może zabraknąć

Moja lista do zrobienia w wakacje:
□ Śpiewać przy ognisku
□ wykąpać się w jeziorze
□ Wykąpać się w morzu
□ Upiec pizze w piecu chlebowym
□ Przejechać się meleksem nad jezioro
□ Zrobić piknik
□ Spać pod namiotami
□ Wieczór karaoke
□ Zrobić tort
□ Wyjść na dwór w deszczu
□ Upiec banany z czekoladą na grillu
□ Poznać kogoś nowego
□ jeździć na oklep
□ Pojechać do aquaparku

Jakie są wasze plany na wakacje?

W tamtym tygodniu odbył się również bal na zakończenie 3klas. Dodaję zdjecia mojej stylizacji.






12 komentarzy:

  1. Fajna lista rzeczy do zrobienia w wakacje i oczywiście cudowne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lista, powodzenia w realizacji! :D
    Śliczne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś ! :) Udanych wakacji
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

  4. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś ;) śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna lista wakacyjna :)
    Moje wakacje są trochę mniej zaplanowane, a to wszystko przez kontuzje.
    Świetnie wyglądałaś!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje plany na wakacje to podróżowanie ^^ Bardzo ładne zdjęcia i śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś, czerń to zdecydowanie Twój kolor! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny bucket list! Ja jeszcze mojej lity nie wypisałam ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma absolutnie żadnych planów na wakacje, pełen spontan. :) Piękna sukienka!
    Obserwuję i pozdrawiam! natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful girl, do you want in a magnificent occasion glorious bloom you do?jadegownshop tiered danielle wedding wear dresses reviews Here dress is customized for each aspect are excellent, the dress is very elegant and beautiful, you meet do not miss it.jadegownshop dress shops christchurch dorset reviews

    OdpowiedzUsuń