środa, 1 marca 2017

20.

Ten post jak zauważyliście nie ma tytułu. Nie dlatego, że zapomniałam, nie miałam pomysłu czy zwyczajnie mi się nie chciało. Postanowiłam nie nazywać tego wpisu, ponieważ chcę, aby każdy kto to przeczyta sam nadał sobie tytuł.

Przez pewien czas, wieczorami często się zastanawiałam nad na prawdę rozmaitymi tematami i tezami niegdyś postawionymi przez innych. Zauważyłam jak duże znaczenie ma dla mnie samopoczucie ludzi otaczających mnie. W jednej chwili potrafię zmienić humor z bardzo dobrego na gorszy i chodzić przygnębiona do końca dnia jeśli coś złego dzieje się bliską mi osobą. Nawet, jeśli dana sytuacja wcale mnie nie dotyczy. Zawsze staram się przeżywać dzień pozytywnie i dostrzegać drobne gesty, które są w stanie uzupełnić mój dzień. Jednak mimo tego czuję smutek innych. Coraz częściej zauważam brak chęci  (właściwie to do wszystkiego).

Po kilku tak spędzonych tygodniach chciałabym już wstawać z  humorem i zapałem. Czekam tylko na wiosnę. Wszystko wtedy odżywa, pobudza się. Pogoda, która wpływa często na nasze samopoczucie prosi się o uśmiech. Pomijając jednak wszelkie aspekty warunków atmosferycznych, chciałabym przekazać wam żebyście doceniali to co macie. Rodzinę, przyjaciół, drugą połówkę, znajomych, dach nad głową, dostęp do cywilizowanego świata i mogłabym wymieniać tutaj bez końca, ale każdy z was sam dokończy tę listę. Szukajcie porad i wsparcia u innych, ale nie sprawiajcie im smutku. Zarażajcie pozytywną energią :)


9 komentarzy:

  1. Największą radość codzienności nadają drobnostki... czasami ciężko je tylko dostrzec w tym tak bardzo zabieganym świecie :)
    siła jest wszędzie! ;)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka na końcu - hit! Kocham Eda a zdjęcie jest magiczne :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym umieć cieszyć się z małych rzeczy... Niestety ja również czekam na wiosnę z nadzieję, że chandra minie sama :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okres wiosny coś w sobie ma, ludzie mają wreście ochotę wychodzić z domów i próbować nowych rzeczy.
    Na mnie też energia innych osób szybko przechodzi, co jest uciążliwe szczególnie gdy trafię na wampira egergetycznego :(
    Pozdrawiam i ściskam mocno ;)

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, gdy wiosna za oknem to ma się ochotę wstawać rano :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem humor innych bardzo się na nas odbija. Mam nadzieję, że wkrótce nadejdzie już ta "prawdziwa" wisona. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli sie umie doceniać, jest się wygranym człowiekiem

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na humor zazwyczaj wpływa pogoda :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. glamgown jk dresses reviews Here Are Creative Ideas For Choosing Colorful Flower Girl Dresses.glamgown light in the box dresses reviews The sight of a cute girl strolling down the aisle will instantly warm the hearts of your wedding guests.glamgown futuristic dress reviews

    OdpowiedzUsuń