poniedziałek, 27 lutego 2017

19.Ferie zimowe/ Austria

W wolnej chwili postanowiłam wrócić do pisania. W trakcie roku szkolnego ciężko jest mi ostatnio znaleźć czas przez przygotowania do testów i wybór szkoły, ale postaram się dodawać wpisy w miare systematycznie.
W tegoroczne ferie razem z rodziną i znajomymi wybrałam się do Austrii na narty. Spędziliśmy tam tydzień jeżdżąc na zjazdówkach i biegówkach. Oprócz tego oczywiście zwiedzaliśmy miasteczka i wypoczywaliśmy na basenie.
Odwiedziliśmy Innsbruck, w którym zatrzymaliśmy się na kawę i małe zakupy:)

Austrię odwiedzam już 5 raz, odkąd zaczęłam uczyć się jeździć na nartach. Kocham ten kraj dzięki pięknym widokom, zwłaszcza w zimę, cudownej atmosferze i oczywiście przez góry.


Połączyłam czas zagranicą z moją pasją- fotografowaniem stąd załączone zdjęcia.

Piosenka dnia: Lana Del Rey - Love

9 komentarzy:

  1. Boże jakie cudowne zdjęcia a ja tak kocham góry :O
    Mogę Cię prosić o pomoc? Potrzebuje kliknięc na blogu w nowym poście, bo zależy mi na współpracy :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jezdzilam na nartach i przewiduje ze jako ze jestem troche strachliwa osoba raczej by mi to nie wyszlo. Ale gory wygladaja bajecznie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę, nigdy nie jeździłam na nartach. Fajny post, podoba mi się. Zapraszam też do siebie http://aloehize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę takich ferii. Nie jeździłam na nartach, widoki miałaś cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, piękne widoki.
    http://annesthesie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jak ja zazdroszczę. Świetne widoki zaprezentowane przez świetne zdjęcia

    annesthesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadroszczę, ja ferię spędziłam w domu.
    Chciałabym gdzieś wyjechać ile można w końcu siedzieć w domu?
    Miałaś naprawdę piękne widoki (kolejny powód do zazdrości) :-)

    tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam juz kilka razy w Austrii i nigdy nie byłam tam na nartach, w sumie nigdy nie miałam szansy zobaczyć jak to jest.
    Piękne zdjęcia, piękne miejsce i zapewne piekne wpsomnienia :D
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. So many wonderful dresses anidress wedding dress online reviews waiting for your option if you want to be a beautiful lady,please choose our dresses.

    OdpowiedzUsuń