czwartek, 23 marca 2017

22.Koncert

W ten wtorek razem z siostrami i przyjaciółką wybrałam się do Warszawy na koncert Toma Odell. W pierwszy dzień zameldowałyśmy się hotelu i z samego rana ruszyłyśmy na zakupy. Wieczorem ok 19.30 weszłyśmy na tauron arenę.To było cudowne widowisko.  Podczas koncertu
Tom zaprosił parę na scenie, po czym chłopak oświadczył się dziewczynie. Uroczy widok. W trakcie przemowy Tom wspomniał, że Warszawa jest jednym z jego ulubionych miejsc do grania na świecie i w naszym języku powiedział " Kocham Polskę".

Wróciliśmy około 24.00 do hotelu, ponieważ wiele piosenek śpiewane było dodatkowo. Następnego dnia udało nam się przejść na starówkę. Pomimo pochmurnej pogody świetnie spędziliśmy czas :)




Piosenka dnia:Tom Odell - Sparrow

13 komentarzy:

  1. O nieeee tylko nie to:( Płaczę bo nie mogłam tam być:((((((((((((((( Wielkie zazdro! Kocham go:(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miałaś możliwość być na koncercie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nigdzie nie byłam, obserwuję kochana!
    → mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zazdroszczę, ja dowiedziałam się za późno niestety :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Zazdroszczę ogromnie! :) Uwielbiam go!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha fajne oświadczyny xD

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncerty to najlepsze co może być! Piękne zdjęcia, świetny blog. Obserwuję :)

    ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  9. Koncerty są super. Fajnie, że na nim byłaś ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ja akurat troche koncertu widzialam na vlogu sanvlog

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę koncertu Toma :( A starówka jest przepiękna! Ostatnio byłam na spacerze z chłopakiem i to naprawdę przyjemnie miejsce :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Graduation is a festive occasion – and one with surprisingly few rules when it comes to how you dress or what you wear. While thinking what dresses you wear.anagown very cheap wedding dresses reviews

    OdpowiedzUsuń