poniedziałek, 6 marca 2017

21.Moje miasto Gdańsk

Gdańsk to miasto do którego mam ogromny sentyment. Tutaj sie urodziłam i tutaj mieszkam od małego. Mam tutaj przyjaciół, rodzinę i wszystko czego w danym momencie mi trzeba. W żadnym innym mieście nie czuję hmm takiej swobody. W ten weekend wybralam sie razem z Matyldarabiegaphoto.blogspot.com na stare miasto. W końcu bez pośpiechu mogłyśmy dostrzec piękno tego miasta. Nie dziwie sie, że Gdansk przyciąga turystów.

Piosenka dnia:https://m.youtube.com/watch?v=1UQzJfsT2eo





18 komentarzy:

  1. Miałem kiedyś możliwość odwiedzić Gdańsk :D
    Tęsknę za tym miastem.. Będę musiał kiedyś się tam wybrać jeszcze raz :)
    Fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Gdańsku byłam w 3 klasie podstawówki. Jednak na pewno za jakiś czas będę chciała tam powrócić ;)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdańsk jest moim celem na te wakacje mam nadzieję, że uda mi się tam wybrać :
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podoba się Gdańsk:) Ma taki klimat! Chociaż byłam tam tylko raz:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdańsk i Warszawa to moje ulubione miasta :*
    w tym drugim zdjęciu się zakochałam jest piękne :)
    Piękny masz płaszczyk gdzie kupiłaś?

    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Gdańsku, ale każdy, kto tylko zwiedzał, mówi, że pięknie, że koniecznie trzeba tam się wybrać.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miasto to prawda :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photo, Dear<3
    I'd be happy Friendship blogging ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych zdjęciach podoba mi się to, że jesteś mocno wyostrzona, a tło rozmazane.
    W Gdańsku byłam chyba 2 razy.
    Fajnie tu u ciebie, zaobserwowałam.
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Gdańsku, chciałabym kiedyś odwiedzić to miasto :)

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję być w Gdańsku i mimo panującej wtedy brzydkiej pogody, spodobał mi się. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Gdańsku ;) piękne miasto *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie jeden i ten sam komentarz, zwykły spam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie byłam w Gdańsku :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam tam ostatni raz na zielonej szkole haha i chętnie tam powrócę :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jeszcze nie byłam w Gdańsku, lecz Twoje zdjęcia są piękne. :)
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Go ahead and keep those favorite shirts emilygowns di gio wedding dresses reviews hat have seen better days in the fit department.emilygowns lace 1920s wedding dress reviews

    OdpowiedzUsuń