wtorek, 29 marca 2016

7. Święta

Chyba na każdym blogu teraz można znaleźć temat Wielkanocy. Wcale się nie dziwię, w końcu to największe i jedno z najważniejszych świąt dla Chrześcijan. Postanowiłam również opowiedzieć jak ja je spędziłam. Osobiście uwielbiam Święta Zmartwychwstania, spędzanie czasu z rodziną, mnóstwo potraw, święconka i przyozdabianie koszyków. Kocham wręcz te wszystkie ozdoby z motywem króliczków, kurczaczków, kwiatów i innych wiosennych wzorów. Od razu robi się weselej. Dla mnie jest to także lekkie wprowadzenie do Wiosny. Dzięki Wielkanocy czuję nową porę roku i ta piękną pogodę. To pewnie przez żywe kolory, którymi ozdabiamy jajka i dom ;) Wiem też, że czasem stres związany z przygotowaniem wszystkiego przynosi różne kłótnie, ale na szczęście da się to przeboleć i szybko się pogodzić.

Te święta jak co roku spędziłam na działce. To miejsce w którym czas się zatrzymał, po prostu uwielbiam tu przebywać <3











Kolejna rzeczą jaką chcę zawrzeć w tym wpisie jest kosmos. Na Wielkanoc dostałam razem z siostrami teleskop do obserwowania nieba. Oczywiście wypróbowałyśmy go już 1 nocy. Widziałam Jowisza i jego 4 księżyce i w niecierpliwości czekałam, aż ukaże się księżyc. Po północy zjawił się , ale nie zwyczajny tylko krwawy. Widok niesamowity, a zwłaszcza przez teleskop. Udało mi się zrobić kilka zdjęć ;)
Zdj dnia:

15 komentarzy:

  1. Święta i po świetach :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia z pokoju :) Bardzo podoba mi się ten klimat! :) A księżyc śliczny!

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten pokój! Też bardzo lubię Wielkanoc tak samo jak Ty czuję przez nią wiosnę, którą kocham. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania i w innych postach zauważyłam, że masz ładne rysy twarzy :) ;D

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny pokoj ♡♡

    Zapraszam: styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam: styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wnętrze, robi wspaniały klimat *-*
    http://aniam10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwie Ci się, że lubisz przebywać na działce ;) Ja mieszkam na wsi i uwielbiam być odizolowana od świata;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę teleskopu, fajny prezent :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do mnie https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia tego Jowisza również jeżdżę konno to najlepsza rzecz jaka mnie spotkała wżyciu odwdzięczam się za każdą obserwację tym samym http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam u babci ;) super pokój, a kosmos zawsze mnie interesował ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Ja na święta wyjechałam do babci :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prezent, nie każdy ma okazję widzieć kosmos na żywo *o*
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń