piątek, 18 marca 2016

4. Urodziny- wszelkie słodkości

Chorego człowieka siedzącego od kilku dni w łóżku chyba zawsze w pewnym momencie najdzie ochota na coś słodkiego- tak jest przynajmniej w moim przypadku. Tak więc od kilku dni chodzą za mną lody, ciasta i babeczki, a dziś w końcu się doczekałam. Na urodzinach mojej starszej siostry Ani cały stół zapełniony był słodkościami, ale największą furorę zrobił tort odzwierciadlający siostrę i jej hobby.





Tort wykonany przez: Pracownia Tortów Róg Wojskiego

Zdj dnia:
Piosenka dnia: Duke Dumont - Ocean Drive 

28 komentarzy:

  1. Jaki wspaniały tort *.* Zawsze podziwiałam ludzi, którzy mają takie zdolności w wypiekach *.*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny tort! Jest naprawdę niesamowity.
    Domyślam się, że lubisz jazdę konna. To wspaniały sport, zawsze bardzo pragnęłam jeździć...

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeżdżę od kilku lat;) Myślałam nawet żeby o tym napisać osobny post :)

      Usuń
  3. Ojejuuu, cudowny ten tort <3
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra wczoraj miała przyjęcie urodzinowe dla przyjaciół, a zaraz będzie dla rodziny ;). Świetny tort.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże! Niesamowite!
    Jak ja bym chciała dostać taki tort *.*

    Pozdrawiam
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:) Super post! śliczny tort. Obs za obs?:) Daj znać u mnie!
    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :D Niesamowity tort. Moja mama ma niedługo urodziny ale chyba zrobię sama ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały tort <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort to mistrzostwo :*
    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja...ale tort! Podziwiam ludzi, którzy go wykonali. Obłęd!!!!
    I fajna piżamka <3

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww this is so cute and beautiful. Already followed back on GFC #7 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny torcik! Lubię urodzinowe wypieki odzwierciedlające choć ułamek pasji solenizanta :) To taki miły, dodatkowy ukłon w jego stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej cudo! Widać talent, takie dopracowanie i szczegółowość! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. brak słów- mega

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny jest ten tort, a te szczegóły to już w ogóle! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow, jeden z lepszych tortów jakie widziałam :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny tort! Postarali się :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Let us buy sexy dresses glamgown bridal gowns reviews for big day. So many stunning dresses here. which dress should you choose for party?glamgown dresses reviews

    OdpowiedzUsuń