czwartek, 24 marca 2016

6. Koronkowa sukienka

Wczoraj dostałam przesyłkę z czarną koronkową sukienka na którą czekam już 5 dni. W związku z tym postanowiłam wygrzebać się z domu i zrobić kilka zdjęć w niej. To już 3 moja sukienka z koronką, ale muszę przyznać mam słabość do każdej.
Do niej ubrałam długi bordowy kardigan oraz czarny kapelusz, który nadaje stylizacji charakteru.

Zdj dnia:
Piosenka dnia: MAGIC! - Rude- kliknij
-------------------------------------------------------------------
kardigan- H&M
kapelusz- medicine
sukienka- pakuten


26 komentarzy:

  1. pięknie Ci! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta sukienka, a ty w niej już w ogóle cudo *-*
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka i tworzy udaną stylizację. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, a sukienka jest boska *.*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, a sukienka cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta sukienka *_*

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit. I realy like burgundy. x.

    If you want, you can check out my blog:
    The Fashion Spell

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowna stylizacja!!!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a sweet and charming outfit. Love the look on you. Cool hat.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka bardzo do ciebie pasuje :)
    Tak wgl. to uwielbiam kapelusze ! :D są najlepsze

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz *-*! Ładny kapelusz!:D
    Pozdrawiam!

    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. :)
    Uwielbiam sukienki, to najlepsze rzeczy pod słońcem.
    I jeszcze z koroną, są super. :)
    Pozdrawiam kochana! :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :) Akurat przekonałam się do tej sukienki może po świętach pójdę ją kupić :)
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna ta sukienka! Cudownie komponuje się z tym kardiganem :)
    Zauważyłam, że masz fajną koncepcję na szablon z rysunkami (zapewne wyszły spod Twojego ołówka, mam rację?). Niestety te podstawowe bazy szablonów są mało ciekawe i nie dodają blogowi indywidualności. Nie zrozum tego, jako hejt - to po prostu moje zdanie i piszę to, bo mam propozycję :) Ogarniam HTML i lubię się tym bawić, więc jeśli byś chciała, to mogę zrobić Ci (tudzież pomóc) w zrobieniu szablonu specjalnie dla Ciebie :) Jakby co, to na moim blogu masz do mnie kontakt :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie zdjęcia :*
    Wesołych świąt.
    Obserwuję :)

    natalie-entourage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna sukienka. Uwielbiam takie :) i kardigan cudowny kolor! Jestem pod wrażeniem. Wielkie takie stylizacje.
    Flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz naprawdę świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Click and find out more about the store's website!There are many beautiful dresses.anagown luxury evening dresses reviews You will love it!anagown dresses wedding reviews

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuje się pięknie przyznaje;) Sama mam kilka podobnych w swojej szafie. Sprawdźcie sobie może i sklep https://fashion4.pl i ich bardzo duży wybór ubrań.

    OdpowiedzUsuń