poniedziałek, 21 marca 2016

5. Leniwe dni

Jak już wspominałam od kilku dni siedzę chora w domu otulona milionem koców i z herbatą w ręku. Tak właśnie zaczęła się moja wiosna. Ostatnio w szafie znalazłam  obłędne onesie (jedno częściowa piżama/kostium) mojej siostry, która powiedziała że mogę je nosić :D Uwielbiam ich wzór tak samo jak i uwielbiam mopsy.



 Kolejna rzeczą jaka chce napisać jest to ,że ostatnio zakochałam się w koczkach. Spinam je wysoko, nisko, pojedynczo lub podwójnie. To naprawdę dobry sposób na urozmaicenie wyglądu a w dodatku są bardzo wygodne.
Zdj dnia:


33 komentarze:

  1. hahaha słodka ta piżamka!! <3
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) masz może ochotę na wspólną obserwację? Daj znać, uczciwie się odwdzięczę!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/ miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. hi ! I am now following your blog, hope you return the love and follow my blog too.

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh zakochalam sie w Twojej pizamie !!! powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te onesie! Zdrowia! <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te onesie! Zdrowia! <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia;)
    Może wspólna obserwacja? Ja już(obserwator trzeci)!

    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejkuu jaki Ty masz śliczny uśmiech:( Eh, ja równiez nie polecam przeziębienia na początek wiosny. Dobrze przynajmniej że nie jest zbyt ciepło, to nie stracisz zbyt dużo :D Obserwuję!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna pidżama :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna pirzama :D sama również lubie koki :D
    wspólna obserwacja ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powrotu do zdrowia.Super piżama, te wzory od razu przykuwają uwagę ! Świetny uśmiech, taki prawdziwy :) w wolnej chwili zapraszam na mego bloga : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. This is such a cute and charming look, suits you beautifully. Welcome to the world of fashion bloggers, btw. Thank you for your sweet comment on my blog. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Życzę powrotu do zdrowia i wiosennego optymizmu i energii :)

    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny :)
    Super blog więc zaobserwowałam...


    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia ! Śliczna jest ta bluza. Ma bardzo ładny pastelowy kolor i w dodatku jest w moje ulubione psiaki. :)

    Zapraszam Cię do mnie na KONKURS, do wygrania EOS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, też lubię takie piżamy :)

    http://domareamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna piżamka :D Sama mam podobną :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ekstra piżama! :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zeszły weekend miałam taki leniwy :) chodziłam w moim szlafroku ulubionym z uszami:)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz super koczki! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się chyba właśnie wykaraskałam z ciągłej choroby przerywanej przeziębieniem, która trwała od grudnia.. Tobie jednak życzę duuużo szybszego powrotu do zdrowia!:) Meega pidżamka :D A koczki również bardzo lubię ;)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna pidżama :D Szybkiego powrotu do zdrowia! Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowia życzę! Ślicznaa pidżama!
    Piosenka genialna! *-* ,na prawdę można się od niej uzależnić :D!
    Pozdrawiam!


    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą piosenkę Dawida *.*
    Też rozpoczęłam piękną wiosnę przeziębieniem. Jednak dziś czuję się lepiej i cieszę się, bo mogę iść na rowery. Polecam ci wypić Febrisan, on bardzo pomaga. I smakuje dobrze i trochę słodko. Piękna piżama. Też ostatnio dużo chodzę w warkoczykach ! ;)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Też niedawno byłam chora. Dużo zdrówka! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie gdzie twoja siostra kupiła tą piżame

    OdpowiedzUsuń