środa, 13 września 2017

39. Norwegia

Sądzę, że oficjalnie mogę stwierdzić Norwegię jako jeden z najpiękniejszych krajów jakie do tej pory zwiedziłam. Po wielu miesiącach wyczekiwania na jeden wyjazd, w końcu czuję się spełniona. Dwa tygodnie przed zakończeniem wakacji wraz z przyjaciółkami i siostrą pojechałam na kilku dniowy wyjazd do Norwegii przez Szwecję, Danię i Niemcy. Podróże statkami oraz długie siedzenie w aucie umilały nam wspaniałe widoki.



W Szwecji zwiedzaliśmy już po raz kolejny port w Karlskronie i pędem ruszyliśmy w dalszą podróż. Nocowaliśmy w Goteborgu i kolejnym statkiem przeprawiliśmy się do Norwegii. Dawno tyle nie pływałam bo w ciągu 5 dni zaliczyłam 4 promy. 
Kiedy powoli zachodziło słońce widoki na fiordy były nie z tej ziemii.










Niestety gonił nas czas. Kolejnego dnia wspięliśmy się na Preikestolen czyli jedną z popularniejszych półek skalnych w Norwegii. Nie było łatwo ale zapach gór i szum potoków motywował do samego końca. Widok na górze zapierał dech w piersiach. Siedzieliśmy tam dosyć długo, nie zapominając oczywiście o zrobieniu zdjęć :)












Po wykończającej wspinaczce marzy się tylko o ciepłym łóżeczku i pysznym jedzeniu co znaleźliśmy w Lyngdal. Tak wyglądał przed ostatni dzień. Całą podróż zakończyliśmy zakupami w primarku, czego nie można było pominąć i noclegiem w gospodarstwie niemieckim i powrotem do Gdańska. Wyjazd oceniam jak najbardziej na plus.

26 komentarzy:

  1. Norwegia jest przecudowna! Mogłabym oglądać godzinami zdjęcia stamtąd, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się pojechać:)
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki 😍
    Sama tam się chyba wybiorę ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie tam jest :)) Kiedyś marzyłam żeby tam pojechać może akurat się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia! Szczególnie trzecie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia! Bardzo bym chciała odwiedzić Norwegię.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że Norwegia to przepiękny kraj :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne widoczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, przepięknie tam jest! Nigdy nie miałam okazji zawitać w Norwegii.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam, Norwegia to przepiękny kraj. Byłam tam w wakacje rok temu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądząc po drugiej części zdjęć Norwegia to raj dla osób lubiących góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o tym, aby się tam wybrać <3 Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne zdjęcia i widoki! Norwegia jest u mnie na 1 miejscu ze wszystkich miejsc jakie chcę w przyszłości odwiedzić :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie zdjęcia! Co prawda, nigdy nie byłam w Norwegii, ale mam wrażenie, że idealnie oddają klimat tego kraju! Ogólnie, bardzo podoba mi się układ, jak i sama treść wpisu ;) Świetna relacja, oby tak dalej, kochana! Życzę Ci, żebyś kiedyś tam wróciła!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia - zwłaszcza te z zachodu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Norwegii jest tam ślicznie ;*
    cudowne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! This is so adorable. I like all photos... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w Szwecji i mega mi się podobało, więc Norwegia też powinna mnie zachwycić. Super post :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam rodzinę w Norwegii, jednak ja nigdy tam nie byłam... Przepiękne fotografie, a przedostatnia - nierealna <3 Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  19. Norwegia faktycznie prezentuje się pięknie na tych zdjęciach. :) Piękne ujęcia, szczególnie te z zachodem słońca oraz z górską scenerią.
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam! :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne zdjęcia! :) Bardzo chciałabym odwiedzić ten kraj
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne miejsce. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo bym chciała pojechać do Norwegii. Piękne zdjęcia.

    krucz-kruczis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! <3
    Nie dziwie Ci się, że pokochałaś Norwegię!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę spędzenia czasu w tak bardzo zapierających wdech w piersiach miejscach. Fotografię idealnie odzwierciedlają tamtejszy klimat

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. if u want a magic grim by of ,u need to go to u will find your own dress.clavonna college freshers party dresses reviews

    OdpowiedzUsuń