środa, 16 sierpnia 2017

38. Noc spadających gwiazd

Trzy tygodnie zostały do końca wakacji. Do tej pory są to jedne z moich najlepszych, ale nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca.
Za tydzień wyjezdzam do Norwegii, póki co spędzam czas ze znajomymi na wsi. Uwielbiam ten klimat, świeże powietrze, lasy i pola. Nie można pominąć oczywiście jeziora które znajduje się zaledwie 7km od nas. Większość  osób się na wsi zna, dlatego atmosfera jest tutaj bardzo miła. A gdy zachodzi słońce staje się magicznie. W trakcie nocy spadających gwiazd na wsi widac znacznie wiecej galaktyki niż nad miastem. Co roku obserwuję spadające meteoryty. Przepięknie to wygląda. Widok nie do zapomniania. Spójrzcie sami.




13 komentarzy:

  1. Amazing post! I like it!
    You blog is very nice and I follow you!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne, urokliwe zdjęcia! noc spadających gwiazd to szczególne zjawisko na które aż brakuje słów by je opisać.. Od urodzenia mieszkałam na wsi, więc takie noce kiedy kładłam się w ogrodzie i wpatrywałam się w gwiazdy uważam za jedne z najwspanialszych przeżyć, jakie doświadczyłam mieszkając na wsi :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy ja próbuję zrobić zdjęcie gwiazd na niebie to jest tylko czarna plama, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, cudowne widoki. :) Twoje zdjęcia pasują na tapetę telefonu- wtedy można by je częściej podziwiać i napawać się ich pięknem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie widziałam spadających gwiazd. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog, świetne zdjęcia <3 obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to magicznie wygląda :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie :)
    zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam na wsi obserwować gwiazdy, bo dopiero tam widać jak dużo ich jest :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń