poniedziałek, 18 września 2017

40. Paski

Pionowe jak i poziome paski to fason, który od wieków noszą największe gwiazdy show biznesu ale też sąsiadka z naprzeciwka. Podstawowy wzór, który myślę każda z nas ma w szafie. Ostatnio zauważyłam na półkach sklepowych spodnie typu carrot w paski. Od dawna podobał mi się ich wygląd, ale rzadko kiedy można było je zdobyć. Teraz widzę je wszędzie i się wcale temu nie dziwie.
Poniżej wstawiam zdjęcia pokochanych przeze mnie spodni.

Można komponować je z luźnym T-shirtem jak i z elegancką marynarką, która będzie idealnie nadawać się do teatru.






37 komentarzy:

  1. Ładnie pasują ci te spodnie :) Bardzo mi się podobają, ale ja chyba nie wyglądałabym w nich korzystnie, hah.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie ładnie na Tobie leżą. Fajnie, że dobrałaś do nich zwykły biały T-shirt. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne zdjęcia i piękna stylizacja ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie mi się megaa podobają nawet takie mierzyłam, jednak na mojej figurze nie za fajnie wyglądają :(

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te spodnie ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie genialne :D


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spodnie! Zmieniłabym tylko skarpetki. :D
    Na moim blogu mam post z podobnym typem spodni tylko w kratę. :D
    obserwuję i zapraszam do siebie :D
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie, pięknie wyglądasz :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  9. you look gorgeous! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie w paski są fasonem wymagającym, nie każdy dobrze w nich wygląda, natomiast Ty wyglądasz w nich przecudnie <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. te spodnie sa wszędzie i właśnie je wczoraj kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to zestawienie :) Super post !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyka sama w sobie :)
    Wzór przywrócony do łask. Na ten sezon w wersji popielatej, a na przyszły w czarnej :)

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, te spodnie bardzo ci pasują. :) ja bym tylko zmieniła skarpetki, chociaż nawet one nie burzą tak dopracowanej stylizacji :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, świetne spodnie i stylizacja! Lubię paski, choć rzadko je noszę. Najlepsze są oczywiście te poziome - wyszczuplające (choć nie mam na co narzekać :D )

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że dobrałaś do tych spodni zwykły T-shirt, bo w przypadku takich wzorów łatwo jest przekombinować :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś piękna i fotogeniczna :o <3

    zapraszam do mnie https://emiilyrutherford.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również kocham spodnie w paski! Zdecydowanie najlepszy hit.
    Pozdrawiam,
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ! Ostatnio mierzyłam niemalże identyczne spodnie , jednak taki krój nie pasuję do mojej figury :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz , super look ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam paski, super wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie są super. Dobrze na Tobie leżą :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja za paskami nie przepadam, ale stylizacja mi się podoba! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia! Świetnie leżą na Tobie te spodnie :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te spodnie są genialne, można je zestawiać na setki róznych sposobów.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look kochana:* Kurtka i spodnie najlepsze:*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw wygląda prosto, ale i ciekawie zarazem :)
    Kurtka świetna!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles, minel tangerine formal dress reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.minel formal dress shop melbourne reviews

    OdpowiedzUsuń