środa, 21 września 2016

18. Szwecja, Dania, Niemcy

Pod koniec wakacji razem z moimi przyjaciółkami, siostra i rodzicami wybraliśmy się na tygodniową wycieczkę pokazującą uroki Europy. Pierwszego dnia o godzinie 20 wypłynęliśmy statkiem z Gdyni do Karlskrony. Całą noc spędziliśmy na pokładzie

Następnego dnia z samego rana podziwialiśmy Szwedzkie widoki. Ich architektura znacznie różni się od naszej. Nie ma przepychu i wszystko jest na swoim miejscu. Urokliwe miejsce ;)

Po obejrzeniu miasta naszym kolejnym celem była Kopenhaga. Urzekła nas swoja architekturą, odmienną od reszty Danii. Zobaczyliśmy pierwszy w Europie park rozrywki Tivoli. Jego ogrody po raz pierwszy zostały otworzone w 1843 roku.

Zaraz po tym zwiedziliśmy inny kawałek tego wspaniałego miasta

Nocleg udało nam się zarezerwować w cudownym zaciszu niedaleko stajni. Tam popływaliśmy w basenie, a następnego dnia odkryliśmy Pola zapełnione kolosalna ilością wrzosów. Po porobieniu zdjęć wszystkiemu co się dało czekał na nas Heida Park. Tam zaliczyliśmy  większość atrakcji włącznie z największymi rollercoasterami :)

Po noclegu w Hanowerze czekało na nas więcej atrakcji takich jak Serengeti park.
Jest to ZOO w Hodenhagen w Niemczech. Poruszać się po nim można jedynie samochodem lub busem, ponieważ wszystkie zwierzęta poruszają się tam luzem bez klatek.

Ostatniego dnia podziwialiśmy ogrody pałacu San Su Si

Na tym zakończyliśmy wyjazd. Warto było spędzić pożytecznie wolny czas i zobaczyć nowe miejsca. Każdemu polecam wybrać się  w te rejony ;)