sobota, 17 września 2016

17. Beskidy

W końcu zaczął się rok szkolny i teraz posty będą pojawiać się znacznie rzadziej z racji tego, że przede mną przygotowania do egzaminów. Na szczęście mam masę pomysłów po wakacjach w głowie. Dziś opowiem trochę o Górach - dokładniej Beskidach.
To było pierwsze odwiedzone przeze mnie miejsce w te wakacje. Przez tydzień mieszkaliśmy  w domku z przepięknym widokiem na jezioro żywieckie. Krajobrazy były cudowne i zdjęcia nie oddają tego uroku.

Przez kilka dni było gorąco, potem zaczęły się burze, co oczywiście nie było powodem do psucia sobie wakacji. Sięgnęłam po aparat i jak widać wyżej udało mi się uchwycić kilka błyskawic.

Szczyty gór pokrywały mgły. Mimo to że widok był ograniczony to zarazem magiczny.
W ciągu tygodnia udało nam się też odwiedzić największy( i chyba jedyny) park rozrywki w Polsce- Energilandie. Już wtedy jedno z moich postanowień na wakacje się spełniło<przejechać się rollercoasterem>



10 komentarzy:

  1. Zdjęcia burzy -przpiękne!

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły genialne! Te z błyskawicami przecudne :) Też spełniłam w te wakacje marzenie o przejechaniu się rollercosterem ^^

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Byłam w rok albo dwa lata temu w Energylandzie. Było super! Wiem, że swojego czasu park rozrywki był też w Chorzowie, jeździlam tam jako dziecko, ale teraz nie jestem pewna czy nadal funkcjonuje. Pozdrawiam! :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała pójśc do tego parku rozrywki. Super zdjęcia! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam żeby wygrać się do tego parku rozrywki, w tym roku nie wyszło, ale może za rok :)
    Super zdjęcia, serio choc ja pewnie by się bała robić zdjęcia piorunom :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki w górach są cudowne! Zawsze chciałam zrobić zdjęcia podczas burzy, świetnie Ci wyszły :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, szczególnie piorunów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 2 zdjęcie - wielkie wow!!! :D
    Do Energylandi chętnie bym się wybrała :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń