piątek, 5 sierpnia 2016

16. Coś na ponure dni

Dzisaj cały dzień pada deszcz, a w taką pogodę zawsze nachodzi mnie chęć do pisania, szkicowania lub jakiegokolwiek innego produkowania się. Dlatego tu jestem. Chociaż ten tydzień nie minął najlepiej pod względem burzy to nie zamierzałam go stracić.

Kilka pomysłów na deszczowe dni:
1. Zaproś znajomych i zorganizujcie maraton filmowy. Może to być serial albo wasza ulubiona seria filmów!

2.Chwyć za pędzel i przelej na kartkę wszystko co Ci przyjdzie na myśl.

3.Deszcz to świetny czas na udoskonalenie swoich kulinarnych umiejętności więc pożycz od mamy książkę kucharską i do dzieła!

4.Przypomnij sobie o ulubionej książce i znowu przeżyj tę historię!

5.W takie dni wcale nie trzeba się nudzić! Odpal karaoke i wprowadz trochę pozytywnej energii :)

6.Rozmowa z przyjaciółmi to zawsze dobry pomysł, nawet przez internet.

7.Jeśli posiadasz jakiś instrument w domu to na co czekasz? Pora coś zagrac ;)

8.Zbuduj bazę z koców i poduszek. Od razu przypomni Ci się dzieciństwo.

9.Poszukaj inspiracji. Może znajdziesz coś co wykorzystasz w przyszlosci.

10.Wygrzeb stare albumy z szafy i przypomnij sobie te świetne chwile!

Może ten post pomoże wam kiedyś na nudę ;)

7 komentarzy:

  1. Ostatnio u mnie cały czas pada, więc dzięki za fajne pomysły. ;D

    NASZ BLOG



    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pomysły na deszczowe dni! <3
    U mnie szczególnie sprawdza się ten z dobrą książką czy z albumami.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja po prostu widząc jakąkolwiek pogodę przez okno, odwracam się na drugi bok, przykrywam bardziej kołdrą i idę spać dalej, hah.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post, od razu zrobilo mi sie przyjemniej! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam takie ponure, deszczowe dni. Mam wrażenie, że czas wtedy wolniej leci. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Buy 2017 newest style for formal dresses, wedding dresses, weded bridesmaids dresses reviews, ball dresses and evening dresses 70% off at . Click now to get your stunning dresses.weded prom dress hire nz reviews Be wonderful for your big day!

    OdpowiedzUsuń