piątek, 29 lipca 2016

15. Szybki powrót

Trochę długo mnie tutaj nie było, ale zaczęły się wakacje i wszelkiego rodzaju wyjazdy o których z resztą napiszę post jak tylko zgram zdjęcia ;) Powiem szczerze, że odkąd mijały pierwsze tygodnie wolnego strasznie bałam się zmarnowania( lub bardziej nie wykorzystania) tego czasu. Tak więc postanowiłam sporządzić listę rzeczy które muszę zrobić w te wakacje:

-Kąpać się w jeziorze [  ]
-Zagadać do nieznajomego [X]
-Nie spać całą noc [X]
-Przejechać się rollercoasterem [X]
-Nie przejmować się ani nie smucić [  ]
-Pojechać pociągiem bez planu [  ]
-Wyjść w piżamie na dwór [X]
-Nagrać film/teledysk [  ]
-Odwiedzić kogoś bez zapowiedzi [  ]
-Spać pod namiotem [X]
-Wyjść o 3 w nocy na dwór[  ]
-Wytrzymać dzień bez telefonu i komputera [X]
-Zakopać list w butelce [  ]
-Podrzucić komuś karteczkę z komplementem [  ]
-Rozbić jajko na głowie [  ]
-Zagrać na gitarze przy ognisku [  ]
-Wyjść na dwór w burzę i deszcz [X]
-Wymyślić nowy przepis [  ]

Jak widać niektóre rzeczy już zostały wykonane, ale lista ciągle się powiększa:)

PS. Jeśli macie jakieś propozycje na nowe punkty, które trzeba zrobić w wakacje piszcie!


19 komentarzy:

  1. Wez nozyczki i przytnij sobie koncowki wlosow wiem ze brzmi glupio ale potem sie siedzi i jest sie takim dumnym z siebie ze tak poza tym to pomaga wlosa :D No chyba ze wiezmiesz nie ostre nozyczki :D
    Taka lista to swietny pomysl! Ja 18 sierpnia zaczynam rok szkolny ale zaraz siadam i tez robie liste rzeczy! <3
    Obserwuje :*

    http://versjada.blogspot.se/2016/07/rock-me-amadeus.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super lista i mysł na nią :) rollercostery to super zabawa :D szczegolnie ten w Bałtowie :D pozdraawiam : http://szerily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą listą :) Nie wpadłam jeszcze na to.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł z tą listą!
    Szkoda, że na to nie wpadłam, bo chętnie bym coś takiego zrobiła. D:
    A może nie jest jeszcze za późno?

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :d powodzenia w realizacji tych zadań ;D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł ze sporządzeniem listy :) Powodzenia w jej realizacji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny post. Kochana co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już zaczełam.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły! Niektóre chyba wykorzystam :D Polecam jeszcze "taniec w deszczu" :D
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Twojej liście perzypomniało mi się że też miałam nie spać całą noc i wyjść na dwór w nocy i już dopisuję to do swojej listy! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa lista. Oby udało Ci się wszystko zrealizować :D

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci powodzenia w ich realizowaniu! :)
    Też zapisałam sobie takie wakacyjne postanowienia, tylko moich jest trochę więcej :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wpadłam na to by zrobić sobie taką listę :P
    Monika z by-Monique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah, super lista :D Jeśli uda Ci się wszystko wykonać to na pewno będziesz miała co wspominać :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna lista! Ja do Twojej listy proponuje hm...Pojechać w nieznane! Czyli po prostu wsiąść na rower i jechać tam, gdzie pedały poniosą!

    Pozdrawiam,
    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że to jajko nie będzie na mojej głowie...
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje ze uda ci sie spełnić wszystkie plany

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba też spróbuję wytrzymać jeden dzień bez internetu :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń