niedziela, 12 czerwca 2016

14. Bal

Jako 5 letnia dziewczynka marząca o zostaniu księżniczką zawsze chciałam pójść na bal i zatańczyć z księciem  (z resztą kto by nie chciał ) Przed wczoraj wybrałam sie na nieco bardziej unowocześnioną wersję takiego balu. Jednak tym razem jeszcze nie jako gość ale jako fotograf.  Mimo tego świetnie się bawiłam. Muzyka, jedzenie i świetne towarzystwo jest tym co na pewno zapamięta każdy obecny. Teraz tylko czekam do mojego balu. Poniżej oczywiście kilka zdjęć.

PS. w kolejnym poście relacja z Orange Warsaw Festival :)

            Ania i Natalia :)


12 komentarzy:

  1. śliczne zdjecia <3 czekam na posta z owf

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to pierwsze zdjęcie :D

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze chciałam iść na taki bal :D I byłam - studniówka w zamku! Wspominam do dziś. :D
    Super post i żałuję, że nie mogłam być na owf. ;)
    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś się świetnie bawić :) Bardzo elegancko wszyscy wyglądali :D
    Masz świetnego bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ! :) ja teraz czekam na półmetek i juz mysle jaka sukienke sobie zakupic :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zdjęciach widzę, że zabawa musiała być świetna ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawa musiała być na pewno wspaniała ;) Ja swój bal miałam rok temu na pewno zapamiętam go na długo, w życiu się tak nie wybawiłam :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) ! Tylko szkoda, że tak mało :D
    pozdrawiam i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mi się zatęskniło za moim balem.. założę się, że zabawa była przednia!

    http://specialelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No i co z tą relacją z Orange'a? Czekamy! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. So many stunning dresses. which dress should you choose for party? jadegown estelle sapphire dresses reviews

    OdpowiedzUsuń