środa, 14 lutego 2018

48.Zakochani są wspaniali 14 LUTY

Kolejny rok mija, koleje święta mijają, aż w końcu przyszedł czas na te szczególne. Jedyne takie święto zakochanych. Walentynki. Wiadome jest, że każda kobieta chce w ten dzień wyglądać wyjątkowo. Nie ważne czy jest w szczęśliwym długim związku, czy też właśnie zerwał z nią chłopak, a może jeszcze nie znalazła nikogo odpowiedniego dla siebie. Każda z nas chce być pewna siebie i znać poczucie własnej wartości. Dlatego tak ważna jest ta atmosfera walentynkowa jak i odpowiedni strój. Mam dla was kilka propozycji.

Ostatnio otrzymałam zamówienie z ZAFUL i ROSEGAL. Po otwarciu paczki mogę z czystym sumieniem powiedzieć wam, że jestem bardzo zadowolona z ich produktów. Wszytko wygląda dokładnie jak na zdjęciu oraz jakość też jest świetna.


ZAFUL

Paletka cieni, którą otrzymałam prezentuje się idealnie. Kolory są cudowne. Na pewno stworzyłybyście z niej idealny, walentynkowy, makijaż oka.





 ROSEGAL
ZAFUL




ZAFUL





ROSEGAL




ROSEGAL




Urzekł mnie ten cudowny strój kąpielowy. Jeśli na walentynki wasz ukochany zabiera was na basen lub egzotyczną podróż, to będzie on idealny dla was. Przepięknie zdobiony, koronkowy strój z frędzlami.

ROSEGAL

kupony do sklepów z których są powyższe ubrania:
ZF:LauraZF
RG:LauraRG


na koniec piosenka dnia:Michael Jackson - Billie Jean


14 komentarzy:

  1. pierwszy zestaw jest cudowny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w czarnym swetrze z chokerem. :) Udanych walentynek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Najbardziej podoba mi się z tego wszystkiego pierwszy zestaw! c:

    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękne rzeczy, wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy są świetne ❤
    Pierwszy zestaw wygląda swietnie
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny sweter jest cudowny <3
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te rzeczy, zwłaszcza pierwszy zestaw i ostatni strój. Wszystko jest śliczne.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynki to bardzo piękne święto, ale dzisiaj raczej wszystko w tym dniu robi się na pokaz :/ Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się strój kąpielowy i biały T-shirt.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny blog, bardzo mi się tu podoba. Dodajesz piękne ciuchy i rzeczy. Aż chcę się patrzeć i komentować.

    Zapraszam na przedpremierową recenzję książki Surogatka Louise Jensen. Książka zdecydowanie warta przeczytania !

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaful jak i Rosegal mają bardzo ciekawy asortyment. Na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow realy beautifull selection dear,you look pretty chic..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka cieni wygląda ciekawie, to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ciuszki.
    Paletka do cieni jest cudna. :)

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń