środa, 28 lutego 2018

49.WISHLIST *Zaful women's day 2018*

Luty już za nami. Wiosna coraz bliżej, mimo że nie widać tego za oknem. U mnie ciągle pada śnieg, ale pozorny zawsze ubezpieczony dlatego powoli powinnyśmy zaopatrywać się w wiosenne ubrania. Marzec to idealny czas, żeby odświeżyć nasza garderobę. Przygotowałam dla was listę rzeczy które każda z nas powinna mieć u siebie.


Zacznijmy od oversizowego sweterka który ogrzeje nas w chłodne wieczory, oczywiście musi być w słonecznym kolorze na wiosnę :)

Oversized Chevron Patches Pullover Sweater 


Tutaj zestaw na późniejsze i znacznie cieplejsze dni wiosny, który już warto mieć w garderobie.


T-shirt w wesołych kolorach. Jeżeli większość waszej szafy to czernie i biele to warto postawić na odważniejsze kolory. 
Tied Honey Printed T Shirt


I klasycznie na wiosnę, kwiecista sukienka maxi. Wraz z rozkwitającymi drzewami niech rozkwitają nasze ubrania. Wzór idealny do pory roku i przy tym bardzo dziewczęcy.
Off Shoulder Shirred Slit Floral Maxi Dress



Od samego patrzenia na te produkty czuję wiosnę :) Co o nich sądzicie? 





16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy, poklikane ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post, dear! Beautiful pieces!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  3. I love that cute striped set! Can't wait for spring/summer.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wishlista! Ja nie potrafię doczekać się wiosny. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw w paski jest przecudowny <3
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam takie kolory ! :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuszki :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe ciuszki. Jednak moje serce skradł ten sweter. Ehhh... ta skłonność do noszenia sweterków :P
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  11. świetny sweter i bluzka :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne rzeczy wybrałaś :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy, które wybrałaś są przepiękne! Nie wiem, która najbardziej mi się spodobała, bo każda ma w sobie coś co mnie przekonuje i co lubię w ubraniach :)
    Buziak,
    Ola ;)

    http://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! Ja już powoli zapatruje się w wiosenne ubrania :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń