poniedziałek, 27 listopada 2017

45.pomysły na prezent świąteczny DIY

Kochani, Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami z czym wiąże się wielkie spotkanie rodzinne i uroczysta kolacja. Przy tym nie można oczywiście zapomnieć o tradycji rozdawania prezentów.
Co zrobić jeśli nasz budżet nie jest wystarczająco duży?
To bardzo proste, wystarczy poszperać w szafkach i samemu wykonać taki prezent:)

1. Kalendarz adwentowy

To na pewno coś co ucieszy dzieci jak i dorosłych. Po skonstruowaniu takiego kalendarza mamy duży wybór co do zawartości. Możemy do środka włożyć cukierki, drobne upominki, zdjęcia i wszystko inne co nam przyjdzie do głowy.

2.Bombki

Do wykonania takich własnoręcznych ozdób potrzebne będzie nam tylko:
-papier
-kulka styropianowa
-ozdoby(dowolne)
-farbki
-klej
-odrobina wyobraźni
 Nie ma przy tym żadnej filozofii. Kulę styropianową możemy pomalować, obkleić a następnie udekorować jak chcemy. Gwarantowane dużo zabawy i uśmiech przy dawaniu prezentu.


3.Pudełko pierniczków

Nie ma nic lepszego niż smak tych małych smakołyków w ciemny zimowy dzień. Na pewno każdy smakosz ucieszy się z takiego prezentu.

4.Album ze zdjęciami

Uwierzcie mi ze wszyscy się z tego ucieszą. Album wspomnień łączących Ciebie i obdarowana osobę. Wywołanie zdjęć nie jest kosztowne, a zrobienie albumu to kwestia wyobraźni, można go zrobić z większości papierniczych przyrządów.


5.Kartka z życzeniami

Może i mało znana jeśli chodzi o święta, ale taki prezent ucieszy każdego, wkład pracy i czas jaki poświęciliście na zrobienie takiego prezentu na pewno zostanie doceniony. A życzenia to kwesta indywidualna, musicie otworzyć serca i prosto z nich napisać to co chcecie do obdarowywanej osoby.

Znalezione obrazy dla zapytania świąteczna kartka hand made pinterest

6.Pudełko z własnoręcznie upieczonymi babeczkami.

Myślę, że jest to idealny prezent dla łakomczucha, jeżeli dobrze znacie dana osobę to możecie udekorować i dodać dodatków do babeczek takich jakie wiecie, że na pewno pokocha obdarowywana osoba. Pudełko to kwestia kartonu i chociażby farbek i pędzla. Tutaj możecie poddać się własnej wyobraźni i udekorować pudełko na własny sposób.

Znalezione obrazy dla zapytania świąteczne babeczki renifery

To jest kilka moich propozycji, które na pewno przydadzą wam się już niedługo. W końcu zaczyna się grudzień i wszystkie święta.

piosenka dnia:Sigma - Find Me ft. Birdy

38 komentarzy:

  1. Świetny post! :) Jestem pewna, że coś wykorzystam ;)
    Obserwuję ♥

    Pozdrawiam ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły. Mnie najbardziej spodobał się ten z kartkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny i przydatny post, świetne pomysły ☺
    Mi się najbardziej podoba ten z pierniczkami☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczki to dobry pomysł. Upiekłam kiedyś dla kogoś i radość była wielka

    tanajmniejsza.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się kalendarz adwentowy i bombki!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy. Świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chyba jednak nie odważyła się podarować takich rzeczy pod choinkę, ale nie zmeinia to faktu, że to bardzo ciekawe pomysły :) Te pierwsze zdjęcie bardzo mi wpadło w oko

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz adwentowy korci mnie od dawna - na pewno wykorzystam za rok, na pierwsze wspólne święta po przeprowadzce jako prezent dla mojego faceta. Póki co często do gotowych prezentów dorzucam upieczone przeze mnie ciasteczka =)

    Pozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarz adwentowy najbardziej mi się spodobał! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w sumie zawsze kupuje taki prezent ze sklepu ;pp

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam zrobić ładne babeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły! Najbardziej podoba mi się ten z kalendarzem :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły! Uwielbiam domowe pierniczki

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie mam ręki do DIY :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ciocia robi bombki - pięknie jej wychodzą!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie pomysły wspaniałe :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły :) Genialne bombki Szkoda, że ja za nic potrafiłabym takich zrobić;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. I takie prezenty chyba cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły.
    Te bombki są śliczne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post! I loved it !
    Can you please leave a comment here, I would like to know your thoughts --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/12/zagreb.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły, szczególnie takie babeczki.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezenty zrobione własnoręcznie dla mnie mają największą wartość :)
    Zawsze każdemu do prezentu staram się dorzucić coś od siebie - najczęściej właśnie pierniczki :)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z tym kalendarzem :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły! Też lubię trochę bardziej się wysilić żeby sprawić radość bliskim :)

    www.vickynow.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kalendarz to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jak pokazujesz w następnym poście Twoje wersje?
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł z tymi babeczkami ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pysznie wyglądają te babeczki. Skorzystam może niedługo!

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie pomysły są mega! A na pewno ucieszą każdego! Bombki, kalendarz to dobry pomysł na same święta♥♥

    OdpowiedzUsuń