środa, 22 listopada 2017

44. Black Friday

Już w tym tygodniu będziemy mieli możliwość wybrania się na duże zakupy. Black Friday pochodzi z Ameryki, jest to dzień dużych promocji. Na szczęście w Polsce sklepy też je obchodzą.
Promocje będą w sklepach stacjonarnych takich jak: H&M, Tally Weijl, Triumph itp. Jak i w sklepach internetowych.
Na mojej liście zakupów na pewno znajdą się ciepłe i piękne swetry, zimowy szal i płaszczyk. Po drodze jak to bywa na pewno znajdzie się jeszcze coś ;p






Z tej okazji mam dla was 20% zniżki na stronie rosegal.com
Na kod: rosegal20

Click&Buy:http://bit.ly/2AG2HOF

Kod ważny do: 2017.11.10-2018.01.10



18 komentarzy:

  1. W tamten piątek w H&M była przecena -40% na wybrane swetry i kupiłam 3 ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na Black Friday. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już w weekend byłam na zakupach w Gdańsku, mega przeceny i wróciłam z wielkimi światłami :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie będę korzystała z Black Friday ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko, że Black Friday wypada przed wypłatą ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się upolować to co zaplanowałaś! ;)

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/nasze-rekordy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tych promocji skorzystam ale tylko w internecie-nie cierpię w takie akcje chodzić po sklepach, przeraża mnie ten tłum!😤
    Kliknęłam w link☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z tych promocji nie skorzytam bo będę przed wypłatą :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Very interesting post! Thanks for sharing! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z nas zrobił już post o black friday, hah! lubię takie promki <3 BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za bardzo nie skorzystałam w tym roku ;)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ubrania i super promocje!
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuje <3
    Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny ten szal...świetne kolorki:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja skorzystałam z black friday w Zarze. Były przeceny, aż 50%.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Agh. Z powodu choroby nie mogłem się udać do sklepu na te przepiękne promocje :c Może w nastepnym roku mi sie uda?

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń