niedziela, 22 października 2017

42.wesele

Już dwa tygodnie minęły a ja ciągle i ciągle zabieram się do napisania tego postu. W końcu to coś niespotykanego, kiedy siostra bierze ślub. Takie wydarzenie w moim życiu nastąpiło 07.10.17. Już dużo wcześniej wyszukałam sobie sukienkę i wymyślałam co by tu założyć i jaką fryzurę zrobić.
Ale druhna to nie była moja jedyna rola podczas ślubu i wesela. Robiłam też zdjęcia. Nawet nie wiecie jaki to stres, kiedy robisz zdjęcia czegoś co nigdy więcej się nie powtórzy. W każdym razie uważam, że nie wyszło to źle, a nawet uważam te fotografie za dosyć dobre jak na amatora takiego jak ja.




Sam ślub odbył się tak jak powinien, może pomijając fakt, że panna młoda zapomniała welonu.  Całe szczęście w porę się znalazł.

Jedzenie- moja ulubiona część wesela ;p Tort z pączków chyba zrobił największą furorę, ale zjeść go można było dopiero po tradycyjnym rosole, pysznych polędwiczkach i bezie malinowej. 


Muzyka- na szczęście nie było disco polo tak jak na większości polskich wesel. Gościom się podobało. Chyba każdy mógł coś dla siebie znaleźć z piosenek.

Wystrój- było po prostu cudownie! Hotel na starym mieście, cudowne kwiaty i nastrój. Na nic nie można narzekać

Atrakcje- Pomijając świetne towarzystwo i zabawę na parkiecie odbyły się oczepiny tradycyjnie:) Ale oprócz nich można było też znaleźć fotobudkę, zdecydowanie hit wesela. W późniejszych godzinach puszczony był filmik stworzony przez rodziców pary młodej z wycinkami bajek. 

To taka moja mała relacja. Myślę, że lepiej mogą wyrazić te wydarzenie zdjęcia :)

piosenka dnia:Tom Odell - Concrete - czyli piosenka na pierwszy taniec nowożeńców


31 komentarzy:

  1. Ja nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na weselu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałabym się z chęcią na wesele :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością ślub tak bliskiej osoby jaką jest siostra to niezwykłe wydarzenie. Państwo młodzi wyglądali cudownie, a suknia Twojej siostry- genialna! :) Sama chętnie poszłabym na wesele. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i piękna młoda para :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku na weselu złapałam welon !
    widać ze świetną była zabawa , a zdjęcia jak na amatora choć to przesada to są boskie !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia.
    https://pysznoscizblendera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! jakie piękne zdjęcia!:) Panna młoda przepiękna:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. ah, jak ja kocham wesela! jedakze nie pamietam kiedy ostatni raz mialam szanse w nim uczestniczyc :(

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Ostatnio polubiłam wesela <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia, rzeczywiście, ślub to piękna i niepowtarzalna chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, przepiękne sukienki i wyjątkowa atmosfera :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż szkoda, że tak mało zdjęć! Piękna panna młoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka ! Niesamowite zdjęcia szkoda , że tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia! zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Przy okazji zachęcam do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/lace-up-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam śluby - dlatego tym bardziej się cieszę, że mam okazję być na wielu z nich podczas roku jako fotograf - i tak napisałaś, to bardzo ważne i stresujące, bo drugi raz już tego samego dnia nie będzie :)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesele to naprawdę coś cudownego, chętnie bym się na jakieś wybrała ;) Śliczne zdjęcia!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  19. Przedostatnie zdjęcie jak z jakiegoś filmu :3, ogólnie ładne zdjęcia. Filmik i tort z pączków musiały być super ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zycze Wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, chętnie bym się wybrała na wesele :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądałyście przepięknie. Oj widać, że to był piękny i udany dzień :) Jesteście śliczne, dziewczyny... To kiedy Twój ślub? ^^

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesele bez disco polo! Już mi się podoba :D Piękną sukienkę miała Panna Młoda, oczu nie mogę oderwać, ślicznie wyglądała w tym dniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wenn Sie bereits die Farben für Ihre Hochzeit ausgewählt haben,jadegowns antalya abendkleider reviews sollten Sie dieses bunte Mädchenkleid für Ihren großen Tag definitiv kaufen.jadegowns abendkleider lang weiß spitze reviews

    OdpowiedzUsuń
  25. So many dresses waiting for your option,if you want to be a beautiful lady,please choose us.weded burgundy and white flower girl dresses reviews

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotobudka na weselu to bardzo fajna "atrakcja" :) Każdy z gości może mieć wspaniałą pamiątkę :)
    Wspaniałe ujęcia!

    OdpowiedzUsuń