wtorek, 5 kwietnia 2016

9. Serial+ kolory holi

Podczas ostatniego tygodnia, aby zastąpić czymś nudę postanowiłam obejrzeć American Horror Story i przekonać się czy rzeczywiście serial jest taki świetny jak wszyscy mówią. Szczerze myślałam, że serial okaże się porażką, lecz ku mojemu zdziwieniu jestem nim zachwycona. Oczywiście jako wielbicielka horroru wciągnęłam się bardzo! Każdemu gorąco polecam i jeśli tak samo jak ja uwielbiacie tajemnice to spodoba wam się  już po pierwszym odcinku ;)




Zainspirowane Świecami dymnymi, kolorami holi i przeróżnymi sesjami z ich udziałem wraz z matyldarabiegaphoto postanowiłyśmy wypróbować ten efekt. Poniżej efekty naszej pracy.





Zdj dnia:
Piosenka dnia: Milky Chance - Down by the River (Official Video)- kliknij

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, podziwiam ludzi z takim talentem fotograficznym. Ja za grosz nie mam do tego ręki.
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zjawiskowe zdjęcia!

    www.stalova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. These are super good photos and it looks so fun!
    Love,Heyrosa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie mam zaczac ten serial! Jeju, ta sceneria, przepiekne zdjecia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Kiedyś miałam zamiar zacząć oglądać ten serial, ale jakoś do tego nie doszło. Z pewnością zerknę na niego po maturze :D Polecam również "Supernatural", może Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam dawno temu American horror story, jak leciał jeszcze w telewizji ale nie pamiętam już na którym kanale ;) bardzo polubiłam rudą aktorkę ;) cudowne zdjęcia, przede wszystkim podoba mi się twoja stylizacja, jest bardzo w moim guście. A te kolorki holi dodają tylko energii :D uwielbiam je podczas festiwalu kolorów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie zdjęcie rewelacja! *-*
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham 3 zdjęcie
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z tymi kolorami i piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie pozytywne te zdjęcia! Również uwielbiam ten serial ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne zdjęcia! Widzę przypływ dobrej energii :)
    Świetny outfit.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, prześliczne te zdjęcia *-* uwielbiam takie klimaty ^^
    a co do serialu nigdy nie słyszałam o nim
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. All you need to do is choose the one that best suits you and you will look as beautiful as you will wish to do on your wedding day.beautydress amazon wedding dresses reviews

    OdpowiedzUsuń